Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.
Your browser is out of date!
You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
Kto może zapisać się na kurs marketingu internetowego?
Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto interesuje się marketingiem, chce nauczyć się nowego zawodu i chce zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać promocję online.



Czego będziesz się uczyć?
SMM (Social Media Marketing)
Ten blok pomoże Ci zrozumieć cechy promowania towarów i usług za pośrednictwem kluczowych mediów społecznościowych - Facebooka i Instagrama. Dostaniesz odpowiedź na pytanie „Jak sprawić, by serwisy społecznościowe były nie tylko interesujące pod względem treści, ale także opłacalne”.
- Przegląd serwisów społecznościowych i platform
- Budowanie strategii social media
- Kontent-plan
- Promocja w mediach społecznościowych
- Reklama w mediach społecznościowych
- PR w mediach społecznościowych
- Automatyzacja pracy w mediach społecznościowych
PPC (Pay Per Click)
Google Ads - zaawansowane funkcje
- Kontent blok
- Google Ads – start
- Kanał YouTube i wideoreklama
- Reklama displayowa w Google Ads
- Kanał YouTube i wideoreklama
- Narzędzia dla eCommerce
- Agregatory cen, reklama produktu, CPA, teasery
Digital-strategii SEO
Optymalizacja strony SEO przynosi dobre efekty, ale tylko wtedy, gdy robisz to na dłuższą metę i jesteś gotowy zainwestować czas i środki w optymalizację SEO. W ramach bloku porozmawiamy o tym, jak skutecznie wykorzystać SEO do promocji biznesu w Internecie.
- Podstawy SEO
- Optymalizacja wewnętrzna
- Optymalizacja struktury strony internetowej. Optymalizacja zewnętrzna
- Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
- Analiza strony internetowej, audyt SEO
UX (User Experience)
Twoja strona internetowa, platforma lub aplikacja może zawierać super treści i być naprawdę interesująca dla użytkowników, ale jeden błąd UX może pozbawić Twoją firmę potencjalnych klientów.
- Czym jest User Experience, różnice między AI, UX, UI
- Związek UX z innymi narzędziami marketingu online
- Podstawowe narzędzia UX
- Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
- Tworzenie portretów użytkowników, mapy podróży klientów
- Test użyteczności
Email marketing
Newslettery przynoszą pieniądze, zwiększają świadomość marki i działają jako skuteczny kanał komunikacji z odbiorcami, ale tylko wtedy, gdy dobrze rozumiesz, jak korzystać z tego narzędzia.
- Podstawowe pojęcia e-mail marketingu
- Zestaw narzędzi do e-mail marketingu
- Jak zbudować bazę subskrybentów
- Tworzenie e-maili, analiza e-maili
Kontent - marketing
Treść to nie tylko tekst i obrazek, aby przyciągnąć czyjąś uwagę. Content marketing to strategia. To jak, kiedy i co dokładnie komunikujesz swoim odbiorcom, a co najważniejsze - dlaczego.
- Treść tekstu wewnętrznego
- Treść tekstu zewnętrznego
- Wybór sposobu komunikacji z klientami (Tone of Voice)
- Inbound-marketing
Chatboty
Chatboty oszczędzają czas i zasoby Twojego zespołu oraz automatyzują powtarzalne procesy biznesowe. Chatbot pomaga użytkownikowi w szybkim odnalezieniu potrzebnych informacji i rozwiązaniu ważnych problemów bez zaangażowania menedżera.
- Dlaczego chatboty są potrzebne
- Chatboty dla różnych komunikatorów (Facebook, Telegram itp.)
- Tworzenie botów krok po kroku
Analityka
Jak śledzić skuteczność kampanii reklamowych i do jakich wskaźników należy się odnosić. Porozmawiamy również o lejkach sprzedażowych: czym są i do czego służą.
- GTM (Google Tag Manager): co to jest, dlaczego jest potrzebne, analiza jego cech
- Modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe
- Głębokie badanie czynników behawioralnych odbiorców


Format i koszt zajęć
Marketing Internetowy
Po ukończeniu kursu państwo będą mogli
Wiedzieć, jaka kampania reklamowa przyniesie najlepsze wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.
Po ukończeniu kursu państwo będą mogli
Wiedzieć, jaka kampania reklamowa przyniesie najlepsze wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.
Perspektywy kariery w marketingu internetowym
Akademia Komputerowa Step współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami. Regularnie otrzymujemy wakaty od naszych partnerów i zapewniamy studentom możliwości zatrudnienia.
Podczas obrony projektu końcowego studenci będą mogli wykazać się wiedzą. Jest to okazja do pewnej autoprezentacji oraz szansa na pomyślne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej i znalezienie pracy.


