Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

title

Kurs marketingu internetowego

Uzyskasz pełny obraz digital-marketingu - od PPC po UX. Nauczysz się narzędzi cyfrowych i będziesz mógł promować swoją firmę w internecie.
Zapisz się na kurs bg_small

Kto może zapisać się na kurs marketingu internetowego?

Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto interesuje się marketingiem, chce nauczyć się nowego zawodu i chce zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać promocję online.

Dla początkujących
Dla początkujących
którzy chcą rozpocząć karierę w digital marketingu i uzyskać wsparcie ekspertów branżowych
Dla młodych fachowców
Dla młodych fachowców
którzy już pracują w branży marketingu, ale chcą podnieść swoje kwalifikacje na nowy poziom i zarabiać więcej
Dla przedsiębiorców
Dla przedsiębiorców
którzy chcą samodzielnie promować swój produkt lub usługę, a także rozumieć pracę odziału marketingowego i kontrahentów

Czego będziesz się uczyć?

W trakcie kursu poznasz główne obszary marketingu internetowego takie jak:

SMM (Social Media Marketing)

Ten blok pomoże Ci zrozumieć cechy promowania towarów i usług za pośrednictwem kluczowych mediów społecznościowych - Facebooka i Instagrama. Dostaniesz odpowiedź na pytanie „Jak sprawić, by serwisy społecznościowe były nie tylko interesujące pod względem treści, ale także opłacalne”.

  • Przegląd serwisów społecznościowych i platform
  • Budowanie strategii social media
  • Kontent-plan
  • Promocja w mediach społecznościowych
  • Reklama w mediach społecznościowych
  • PR w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja pracy w mediach społecznościowych

PPC (Pay Per Click)

Google Ads - zaawansowane funkcje

  • Kontent blok
  • Google Ads – start
  • Kanał YouTube i wideoreklama
  • Reklama displayowa w Google Ads
  • Kanał YouTube i wideoreklama
  • Narzędzia dla eCommerce
  • Agregatory cen, reklama produktu, CPA, teasery

Digital-strategii SEO

Optymalizacja strony SEO przynosi dobre efekty, ale tylko wtedy, gdy robisz to na dłuższą metę i jesteś gotowy zainwestować czas i środki w optymalizację SEO. W ramach bloku porozmawiamy o tym, jak skutecznie wykorzystać SEO do promocji biznesu w Internecie.

  • Podstawy SEO
  • Optymalizacja wewnętrzna
  • Optymalizacja struktury strony internetowej. Optymalizacja zewnętrzna
  • Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
  • Analiza strony internetowej, audyt SEO

UX (User Experience)

Twoja strona internetowa, platforma lub aplikacja może zawierać super treści i być naprawdę interesująca dla użytkowników, ale jeden błąd UX może pozbawić Twoją firmę potencjalnych klientów.

  • Czym jest User Experience, różnice między AI, UX, UI
  • Związek UX z innymi narzędziami marketingu online
  • Podstawowe narzędzia UX
  • Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
  • Tworzenie portretów użytkowników, mapy podróży klientów
  • Test użyteczności

Email marketing

Newslettery przynoszą pieniądze, zwiększają świadomość marki i działają jako skuteczny kanał komunikacji z odbiorcami, ale tylko wtedy, gdy dobrze rozumiesz, jak korzystać z tego narzędzia.

  • Podstawowe pojęcia e-mail marketingu
  • Zestaw narzędzi do e-mail marketingu
  • Jak zbudować bazę subskrybentów
  • Tworzenie e-maili, analiza e-maili

Kontent - marketing

Treść to nie tylko tekst i obrazek, aby przyciągnąć czyjąś uwagę. Content marketing to strategia. To jak, kiedy i co dokładnie komunikujesz swoim odbiorcom, a co najważniejsze - dlaczego.

  • Treść tekstu wewnętrznego
  • Treść tekstu zewnętrznego
  • Wybór sposobu komunikacji z klientami (Tone of Voice)
  • Inbound-marketing

Chatboty

Chatboty oszczędzają czas i zasoby Twojego zespołu oraz automatyzują powtarzalne procesy biznesowe. Chatbot pomaga użytkownikowi w szybkim odnalezieniu potrzebnych informacji i rozwiązaniu ważnych problemów bez zaangażowania menedżera.

  • Dlaczego chatboty są potrzebne
  • Chatboty dla różnych komunikatorów (Facebook, Telegram itp.)
  • Tworzenie botów krok po kroku

Analityka

Jak śledzić skuteczność kampanii reklamowych i do jakich wskaźników należy się odnosić. Porozmawiamy również o lejkach sprzedażowych: czym są i do czego służą.

  • GTM (Google Tag Manager): co to jest, dlaczego jest potrzebne, analiza jego cech
  • Modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe
  • Głębokie badanie czynników behawioralnych odbiorców
hand phone
smm
smm smm
ppc
ppc ppc
seo
seo seo
ux
ux ux
email
email email
content
content content
bot
bot bot
analytics
analytics analytics
Zapisz się na kurs

Format i koszt zajęć

Marketing Internetowy

Harmonogram:
Raz w tygodniu przez 4 godziny w weekendy lub 2 razy w tygodniu przez 2 godziny w dni powszednie
Czas trwania:
6 miesięcy
Wiek:
15-55 lat
Czas lekcji:
4 godziny tygodniowo

Po ukończeniu kursu będziesz mógł

Wiedzieć, jaka kampania reklamowa przyniesie najlepsze wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.

Analizować
odbiorców witryn i tworzyć portret klienta
Uruchamiać
kampanie reklamowe w Google Ads, oceniać skuteczność
Prowadzić
szczegółową analitykę kampanii reklamowych
Rozwijać
i wdrażać strategię cyfrową i kontent-plan
Delegować
promowanie biznesu i komunikować się ze specjalistami w tym samym języku
Uzyskiwać
dane o odbiorcach i analizować je
Obliczać
budżet i promocję
Prowadzić
wewnętrzną i zewnętrzną optymalizacje pod kątem wyszukiwarek
Promować
na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz za pośrednictwem biuletynów e-mailowych

Po ukończeniu kursu będziesz mógł

Wiedzieć, jaka kampania reklamowa przyniesie najlepsze wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.

Analizować
odbiorców witryn i tworzyć portret klienta
Uruchamiać
kampanie reklamowe w Google Ads, oceniać skuteczność
Prowadzić
szczegółową analitykę kampanii reklamowych
Rozwijać
i wdrażać strategię cyfrową i kontent-plan
Delegować
promowanie biznesu i komunikować się ze specjalistami w tym samym języku
Uzyskiwać
dane o odbiorcach i analizować je
Obliczać
budżet i promocję
Prowadzić
wewnętrzną i zewnętrzną optymalizacje pod kątem wyszukiwarek
Promować
na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz za pośrednictwem biuletynów e-mailowych

Perspektywy kariery w marketingu internetowym

Akademia Komputerowa Step współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami. Regularnie otrzymujemy wakaty od naszych partnerów i zapewniamy studentom możliwości zatrudnienia.

Podczas obrony projektu końcowego studenci będą mogli wykazać się wiedzą. Jest to okazja do pewnej autoprezentacji oraz szansa na pomyślne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej i znalezienie pracy.

NASI PARTNERZY
partners partners partners Zarezerwuj miejsce

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności
Zacznij się uczyć